mandag den 16. januar 2012

Klassens nye elev

I slutningen af 2011 fik Hostrupligaen et nyt medlem - Susanne - som er min veninde og tidligere co-træner i DcH-Esbjerg. Susanne har tidligere løbet med en dejlig collie Oscar, som desværre måtte gå på pension i en tidlig alder, og nu nyder sit otium ved svigerforældrene...


Men Susanne fik en ny hund, og har fået rigtig godt gang i hendes lille puddel Tille på 2 år, som i den kommende weekend skal debutere ved hendes allerførste konkurrence. Tille har hurtigt fået lagt hendes forsigtige sind på hylden, og giver den virkelig gas til træning. Det bliver rigtig spændende at se, hvordan hun reagerer i en ridehal med nye lyde, dufte, og forhindringer. Jeg er sikker på, at der nok skal komme nogle flotte resultater hen over sæsonen...
Jeg glæder mig i hvert fald rigtig meget til at få min veninde med ud til konkurrencer igen!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar